Reclamație

PROCEDURA PENTRU RECLAMAȚII

Deși oferim produse de înaltă calitate, de la mărci renumite, este imposibil să excludem probabilitatea livrării unui produs defectat sau cu o eroare în procesul de fabricație. Știm că fiecare reclamație este un proces neplăcut și încercăm mereu să o rezolvăm conform dorințelor clientului. Pentru a evita eventualele conflicte, menținând în același timp o relație de prietenie, vă rugăm să citiți procedura noastră de reclamații.

  • În caz de aveți vreo problemă cu produsul, vă rugăm să ne contactați imediat. În cele mai dese cazuri înlocuim produsele cu garanție cu o piesă nouă. Dacă din orice motiv nu doriți o piesă nouă, vă vom rambursa 100% din preț.
  • Dacă observați că coletul este deteriorat sau că are defecte în momentul ridicării mărfii, aveți dreptul de a nu-l accepta. Vă rugăm să ne informați imediat și vă vom livra imediat un produs nou sau vă vom returna 100% din preț.
  • Atunci când alegeți să vă livrăm un produs mai fragil, vă recomandăm să despachetați conținutul înainte de a-l accepta de la curier sau de la coletărie. În cazul în care marfa este deteriorată, scrieți un raport de reclamație în prezența angajatului companiei de livrare. Vă rugăm să ne informați imediat și vă vom livra un produs nou sau vă vom returna 100% din preț.
  • Dacă aveți vreo problemă cu produsul după perioada de garanție, vă rugăm să ne contactați. Vom rezolva situația ca orice altă reclamație.

Perioada de garanție

Începe din ziua în care ați primit marfa. Perioada minimă de garanție este de 24 de luni. Dacă vreun producător oferă o garanție mai lungă, o vom declara în e-shop. Dacă produsele se defectează în perioada de garanție, aveți dreptul la revendicarea acesteia.

Revendicarea garanției

Vă rugăm să ne anunțați la adresa noastră de e-mail info@decor-online.ro, unde specificați produsul deteriorat și defectele acestuia.

Apoi trimiteți-ne mărfurile prin intermediul Coletăriei. Vă vom trimite eticheta pentru Coletărie prin e-mail după o înțelegere prealabilă. Astfel veți putea beneficia de transport gratuit. Dacă nu aveți acces la vreo Coletărie, vă vom aranja o livrare alternativă.

Vom examina produsul defectat și conform acordului dvs., fie vă livrăm o marfă noua, fie vă returnăm prețul complet.

Nu trimiteți niciodată mărfurile înapoi, dacă nu ați primit o notificare prealabilă pe e-mail!

Produsul poate fi returnat la adresa: 

Coletăria.roeshop ID 99864008Drumul Osiei 53–55,062395 București,Romania

Datele de contact pentru gestionarea reclamațiilor:

Email: info@decor-online.ro