Termeni și condiții

I. Introducere

Aceste clauze (menționate în continuare doar sub formă de „termeni și condiții“) reglementează relațiile dintre cumpărător și vânzătorul Design Quest s.r.o. (denumit în continuare „vânzător“) în vânzarea accesoriilor de design pentru casă, birou și grădină.

Prin crearea unei comenzi, cumpărătorul confirmă faptul că a citit și este de acord cu termenii și condițiile, din care face parte și procedura pentru reclamații și retururi. Cumpărătorul este informat cu privire la termeni și condiții într-un mod suficient înaintea plasării comenzii și are posibilitatea de a face cunoștință cu aceștia.

Vânzătorul
Design Quest s.r.o. cu sediul în Sněmovní 173/9, 118 00 Praha, cu numărul de înregistrare: 033 87 348, este o societate comercială înregistrată la Registrul Comerțului administrat de Tribunalul Municipal din Praga dep. C, 288434. Capitalul social îndeplinește cerințele UE și locale.

Cumpărătorul
Prin cumpărător se înțelege:
 
a) utilizatorul – persoana, care la încheierea și executarea contractului nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau în interesul altei societăți comerciale. Este o persoană fizică sau juridică care achiziționează produse sau folosește servicii cu alt scop decât să facă comerț cu acele produse sau servicii.
 
b) antreprenor - persoană înregistrată la Registrul comercial, care desfășoară activități în conformitate cu legea aplicabilă în Republica Cehă.

În momentul încheierii relațiilor comerciale, utilizatorul va furniza vânzătorului doar informațiile de contact, care sunt necesare pentru plasarea comenzii sau datele, pe care utilizatorul dorește să le găsească în documentele de cumpărare.
 
Relațiile juridice dintre vânzător și cumpărător, utilizatorul, care nu sunt reglementate de acești termeni și condiții, sunt reglementate de dispozițiile relevante ale legii nr. 89/2012, Codul Civil, legea nr. 634/1992, privind protecția consumatorului, precum și reglementările conexe în vigoare.
  
În cazul în care se încheie un contract individual cu cumpărătorul, acesta este superior termenilor și condițiilor, sau dacă aranjamentul din contractul individual este diferit de condițiile stipulate în termeni și condiții, se aplică aranjamentul din contractul încheiat individual.

Cumpărătorul este conștient de faptul că prin achiziționarea produselor din oferta comercială a vânzătorului, nu dobândește niciun drept de a utiliza mărcile înregistrate, numele comerciale, logo-urile companiei sau brevetele vânzătorului sau ale altor companii, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel printr-un contract specific. 

Contract de cumpărare – plasarea comenzii de către cumpărător presupune consimțământul acestuia de a întemeia un contract de cumpărare, iar contractul de cumpărare în sine este încheiat în momentul livrării consimțământului obligatoriu al vânzătorului către cumpărător (confirmarea obligatorie a comenzii de către vânzător - trimiterea confirmării comenzii). Din acest moment i-au naștere drepturi și obligații reciproce între cumpărător și vânzător, care sunt definite prin contractul de cumpărare și acești termeni și condiții. Vânzătorul este obligat să confirme acceptarea contractului de cumpărare (a comenzii), cel mai adesea trimițând o confirmare prin e-mail imediat după primirea comenzii în sistemul vânzătorului.
  
Contractul este încheiat în limba cehă. Contractul încheiat este arhivat de vânzător pentru executarea acestuia și nu este accesibil terților. Informațiile privind etapele tehnice individuale care duc la încheierea contractului sunt evidente din acești termeni și condiții, unde acest proces este descris în mod clar. Cumpărătorul are posibilitatea de a verifica comanda și de a o corecta înainte de a o trimite. Acești termeni și condiții sunt afișați pe site-ul magazinului online www.decor-online.ro și permit astfel arhivarea și reproducerea lor de către cumpărător.

Costurile utilizării mijloacelor de comunicare la distanță (telefon, internet etc.) pentru a plasa o comandă sunt în mod normal aceleași, în funcție de tariful serviciilor de telecomunicații utilizate de cumpărător.

Cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție înainte de a accepta îndeplinirea contractului de cumpărare. Vânzătorul va solicita achitarea unui avans sau a unei plăți similare numai în cazul cererii specifice a clientului, iar clientul va fi întotdeauna notificat în prealabil.

Vânzătorul nu va încheia contracte, care presupun repetarea executării contractului.

Cumpărătorul are întotdeauna opțiunea de a contacta vânzătorul prin telefon, în scris sau în alt mod, pentru a depune reclamație, iar în cazul în care reclamația cumpărătorului nu este tratată în mod pozitiv, cumpărătorul are dreptul să se adreseze către organul de stat de supraveghere competent sau la autoritatea de stat de supraveghere.

II. Securitatea și protecția informațiilor
 
Vânzătorul declară că toate datele cu caracter personal sunt confidențiale, vor fi utilizate numai pentru executarea contractului cu cumpărătorul și nu vor fi dezvăluite sau furnizate către terți, etc., cu excepția executării tranzacțiilor de distribuție sau de plată referitoare la bunurile comandate (nume, adresa de livrare și numărul de telefon). Datele cu caracter personal furnizate vânzătorului de către cumpărător în scopul îndeplinirii comenzii sunt colectate, prelucrate și stocate în conformitate cu legile aplicabile în Republica Cehă, în special legea nr. 101/2000 Col., privind protecția datelor cu caracter personal, în vigoare.

Cumpărătorul își dă acordul vânzătorului pentru colectarea și prelucrarea acestor date cu caracter personal, în scopul îndeplinirii contractului de cumpărare încheiat, până în momentul în care cumpărătorul declară dezacordul prelucrării acestora. Cumpărătorul are dreptul să acceseze și să corecteze datele sale personale, cât și alte drepturi legale asupra acestor date.
 
III. Orele de lucru
 
În magazinul online www.decor-online.ro, comenzile pot fi realizate 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Asistența telefonică este disponibilă de luni până vineri, între orele 9:00 și 17:00.

IV. Prețuri

Informațiile despre bunuri și prețuri, furnizate de vânzător, sunt valide și respectate în mod obligatoriu, cu excepția cazului în care se găsește vreo eroare evidentă. Prețurile sunt prezentate împreună cu toate taxele (de exemplu TVA-ul) și alte costuri, cu excepția costurilor de livrare (vedeți „Informații de bază”).

V. Procesul de comandă

Cumpărătorul va primi bunurile la prețul valabil în momentul comenzii. Consumatorul cumpărător are oportunitatea de a cunoaște prețul total, inclusiv TVA-ul și toate celelalte costuri (PHE etc.) înainte de a efectua comanda. Prețul va fi menționat în comandă și în mesajul care confirmă primirea comenzii. Cumpărătorul consumator are posibilitatea de a face cunoștință cu durata ofertei sau a prețului înainte de a plasa comanda. În cazul bunurilor realizate la comandă sau a mărfurilor care nu sunt în stoc, vânzătorul are dreptul să anunțe cumpărătorul în prealabil, prin telefon / e-mail, prețul și data de livrare. Vânzătorul are dreptul să modifice acest preț conform situației actuale a pieței și în funcție de dezvoltarea cursului de schimb al CZK în raport cu valutele străine. Dacă cumpărătorul nu este de acord cu o astfel de modificare, comanda nu va fi confirmată și nu va fi realizată.
 
Vânzătorul recomandă cumpărătorului să efectueze comenzile prin e-shop sau în scris (e-mail) și să furnizeze următoarele informații:
 
- numele, prenumele și adresa sau numele companiei și sediul acesteia
- numărul de identificare, în cazul în care cumpărătorul este un antreprenor / societate comercială; Numărul de TVA dacă cumpărătorul este înregistrat ca plătitor de TVA
- numărul de telefon pentru contactarea cumpărătorului de către companiile de transport în scopul livrării bunurilor
- codul și denumirea produselor conform listei de prețuri
- prețul unitar
- modalitatea de plată și livrare
- adresa de expediere, dacă este diferită de adresa de facturare a cumpărătorului
- orice alte informații pe care cumpărătorul le consideră importante
 
În momentul realizării unei achiziții pe site-ul web, cumpărătorul este încurajat să completeze toate informațiile necesare. Comanda minimă este de 50 RON.
 
VI. Anularea contractului
 
Cumpărătorul, consumatorul, are dreptul în conformitate cu legea nr.1829, alineatul (1), din Codul Civil, să anuleze contractul fără a prezenta un motiv de retragere de la contract, în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor. Dacă obiectul contractului de cumpărare sunt mai multe tipuri de bunuri sau prezintă livrarea a mai multor părți, această perioadă de retragere este valabilă de la data livrării ultimelor piese sau bunuri. Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să solicitați retragerea înainte de expirarea perioadei relevante, așa cum este descris mai sus.

Dacă consumatorul dorește să-și exercite dreptul de retragere, menționat în paragraful anterior, adică în termen de 14 zile, trebuie să informeze vânzătorul despre retragerea sa sub forma unei act juridic unilateral, prin e-mail, la adresa info@decor-online.ro, în modul respectiv „Solicit retragerea unilaterală de la contract de pe data ...”.

În cazul în care consumatorul se va retrage de la contractul de cumpărare în conformitate cu alineatele precedente, vânzătorul va returna plata bunurilor, plătite de către client, fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la data în care consumatorul a fost notificat despre retragerea de la contractul de cumpărare. Cu toate acestea, vânzătorul nu este obligat să returneze banii consumatorului înainte ca consumatorul să predea bunurile sau să dovedească că bunurile au fost trimise vânzătorului.

Dacă consumatorul se retrage de la contract, acesta va trimite sau înmâna bunurile vânzătorului fără întârziere nejustificată, în termen de 14 zile de la retragere.

În cazul retragerii de la contract, consumatorul este obligat să returneze bunurile vânzătorului în ambalajul original, neutilizat și nedeteriorat, împreună cu toate componentele, accesoriile, documentele și orice alte cadouri, care au fost primite de consumator împreună cu aceste bunuri. Consumatorul asigură returnarea mărfii trimițând-o la adresa de contact a vânzătorului sau predând-o în sediul vânzătorului. Pentru mai multe detalii vedeți „Reclamație”.

În cazul în care cumpărătorului i se permite să se retragă de la contractul de cumpărare în perioada de paisprezece zile, cumpărătorul este conștient de faptul că prețul de cumpărare reîntors poate fi afectat de scăderea valorii bunurilor.

Consumatorul nu se poate retrage de la contract în următoarele cazuri:

- furnizarea de servicii pe care vânzătorul le-a efectuat cu acordul explicit, prealabil al consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere;
- furnizarea de bunuri sau servicii ale căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară, care sunt independente de dorințele vânzătorului și care pot apărea în perioada de retragere;
- furnizarea de bunuri care au fost modificate în funcție de dorințele consumatorului sau personalizate;
- furnizarea de bunuri perisabile, care au fost amestecate ireversibil după livrare cu alte bunuri;
- servicii de reparație sau întreținere efectuate în locul desemnat de consumator, conform cererii acestuia; cu toate acestea, dispoziția respectivă nu este valabilă în cazul serviciilor de reparație sau de livrare ulterioară a pieselor de schimb, servicii suplimentare celor necesare;
- furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător (în special instrumentele de manichiură);
- furnizarea de ziare sau reviste;

VII. Termeni de plată
 
a) plată efectuată în prealabil prin transfer bancar
b) plată online prin interfața GoPay (MasterCard, MasterCard Elektronic, Visa, Visa Electron, Maestro)
c) ramburs în momentul primirii bunurilor (rambursul este preluat de către curier)
 
Bunurile rămân în proprietatea vânzătorului până în momentul efectuării plății complete.

VIII. Termeni de livrare
 
Expedierea prin intermediul serviciilor de transport în România: Mărfurile sunt livrate cumpărătorului prin serviciul de expediere ales de cumpărător din lista de modalități de livrare, valabilă în ziua cumpărării. Curierul livrează bunurile oriunde în România, în cel mult 72 de ore. Costul livrării se calculează conform listei de prețuri ale modalităților de livrare, valabile în ziua comenzii.
 
Livrarea incompletă sau deteriorată trebuie notificată imediat prin e-mail, la adresa info@decor-online.ro, trebuie să scrieți un raport de reclamație în prezența curierului și să-l trimiteți fără întârzieri nejustificate prin e-mail sau poștă către vânzător. Reclamația suplimentară, cu privire la livrarea incompletă sau la deteriorările externe ale bunului livrat, nu privează consumatorul de dreptul de a depune reclamație, dar oferă vânzătorului posibilitatea de a demonstra că nu există niciun conflict în legătură cu contractul de cumpărare.
 
IX. Răspunderea pentru produse defectuoase și garanția calității
 
Răspunderea pentru performanța defectuoasă a vânzătorului și condițiile de garanție pentru bunuri sunt reglementate conform procedurii de reclamații a vânzătorului (vezi mai jos) și de legile aplicabile în Republica Cehă. Factura servește ca document de garanție.

Produsele cu utilizare pe termen lung, vândute în magazinul nostru online, sunt acoperite de garanția legală de conformitate – 24 luni de la data livrării.
 
X. Dispoziții finale
 
Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional (străin), atunci părțile convin că relația este reglementată de legislația cehă. În așa mod drepturile consumatorului sunt respectate în conformitate cu dispozițiile legale generale.

Dacă vreo dispoziție din acești termeni și condiții este invalidă sau ineficientă, o dispoziție a cărei semnificații este cât mai aproape posibil de dispoziția invalidă înlocuiește dispoziția invalidă. Invaliditatea sau ineficacitatea unei dispoziții nu afectează validitatea celorlalte dispoziții.

Relațiile și eventualele conflicte, care vor apărea pe baza contractului, vor fi soluționate exclusiv în conformitate cu legislația Republicii Cehe și vor fi soluționate de instanțele competente din Republica Cehă.

Acești termeni și condiții sunt valabile de la data de 1 mai 2018 și anulează toate dispozițiile și practicile anterioare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile generale fără vreo notificare prealabilă.


Acestea sunt pregătite în conformitate cu legea nr. 89/2012 Col., din Codul Civil, și legea nr. 634/1992, în vigoare. În conformitate cu legislația în vigoare în românia.

Deținem toate drepturile de autor pentru textele, fotografiile și elementele grafice publicate. Vă rugăm să raportați posibile încălcări ale drepturilor de autor la info@decor-online.ro